poniedziałek, 4 listopada 2013

Szkoła rujnuje naszą psychikę ?

Nie wiem jak wy, ale ja codziennie mam stres przed i w czasie lekcji. Samo wyjście do szkoły to dla mnie męka, która codziennie się powtarza i nigdy nie ma końca. Codzienny poranny dylemat " może nie iść dziś do szkoły ? ". Ja już nie wyrabiam. Lekcje i nauka zajmują mi cały dzień a czasem nawet nie mam czasu na naukę, bo jestem tak obarczona pracami domowymi. Nie mam kompletnie czasu dla siebie. Jestem zdania ze szkoła niszczy psychicznie przez co doprowadza do nerwicy i depresji.  Cały czas zastanawia mnie fakt co szkoła chce przez tak rygorystyczna edukacje osiągnąć ? Przez szkole mam leki, problem z kontaktem z innymi i wieczny stres. Moim zdaniem szkoły powinny zmienić swój system, by szkoła zamiast piekłem stała się miejscem gdzie uczniowie mogli by chętnie uczęszczać, poszerzać swoja wiedzę i liczyć na pomoc . 
Czym jest dla Was szkoła ? Dajecie sobie w niej rade ?Jakie jest wasze zdanie na temat systemu jaki jest nam stawiany ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz